כמה זה כבר יכול להשפיע על החיים שלכם הבחירה של בושם לגבר

בושם לגבר [כמה הריח באמת משפיע על החיים שלכם] לטובה או לרעה 

כשמדובר על בושם לגבר יש כמה דברים שלא הרבה יודעים, בחירת בושם היא לא דבר כל כך פשוט ולריח יש משמעותר בה על הרבה דברים בחיים שלנו. 
היום במשביר לצרכן כל הזמן אנחנו רואים שיש מבצעים על בשמים לגברים ולנשים ועל כל דבר, המשביר לצרכן מפרסמים בלי סוף אבל האם באמת המחירים שם שווים.

בשמים לגבר המשביר לצרכן למרות שיש להם הרבה סניפים ופריסה רחבה מאוד הם לא תמיד יחזיקו את כל סוגי הבשמים, במשביר לצרכן יחזיקו לרוב בשמים שיש להם רווח כלכלי גדול עליהם.
או בשמים שהם מותגים מובילים וגם הרווח הכלכלי הוא לא גדול הם חייבים להחזיק אותם כמוצרי מדף.
אם נעשה השוואה לקיוסקים שמחזיקים סיגריות, הרווח על כל קופסת סיגריות הוא כשקל אחד בלבד, אבל עדיין אותם קיוסיקים מוצאים מהתזרים מזומנים שלהם הרבה מאוד כסף בשביל להחזיק מלאי גדול.
כי אם יגיע מישהו לקנות סיגריות ואין את הסיגריות בקיוסק הוא יעבור הלאה ובקיוסק הבא שהוא יגיע אליו אז הוא יקנה גם סיגריות וגם איזה פחית שתייה.
בגלל זה קיוסקים מחזיקים סיגריות בשביל למכרו עוד מוצרים נלווים במקום. 

תמונה בצבע שחור (תמונות צל) של בושם לגבר שגבר מתיז על עצמו

 לכן אם אתם מחפשים בשמים לגבר במשביר לצרכן לא חובה שתמצאו למרות שזאת רשת ענקית את הבושם שאתם מחפשים ולא בטוח שיהיה להם גם מחיר יותר זול מאחרים.
יש בשמים לגבר גם בניו פארם שזאת רשת שידועה מאוד במחירים הזולים בכל עולם הבישום ובגלל זה אם מחפשים בשמים לגבר ניו פארם יכולה לתת הצעות ממש טובות.
אבל עדיין עם כל הכוח הכלכלי של אותן רשתות הן לא יהיו תמיד הכי זולות ובגלל זה יש הרבה חברות שמוכרת בשמים יוקרתיים לגבר במחיר הרבה יותר זול ואיך אותן חברות מצליחות לעשות את זה ?
פשוט מאוד אין להן סניפים והוצאות פרסום גבוהות הן עובדות רק דרך אתרי אינטרנט והתפעול הרבה יותר זול. ולכן אפשר למצוא בשמים יוקרתיים לגבר במחירים הרבה יותר זולים ממה שמציע לכם המשביר לצרכן או ממה שמציעה הרשת שנחשבת לזולה ביותר בתחום הבישום שהיא ניו פארם.

אז כמה באמת הריח משפיע 

לריח יש השפעה רבה מאוד על הרבה דברים, אם אתם תעברו ליד מאפיה אני מוכן להבטיח לכם שהריח של המאפים יעורר בכם רעב.
גם אם אתם לא הכי מתים על בייגלה יש מצב גדול מאוד שהריח ישפיע עליכם ולא תעמדו בפיתוי ותכנסו למאפייה.
נסו לדמיין מצב אחר, אתם רוצים לקנות לעצמכם בגדים חדשים נכנסתם לחנות בגדים ויש ריח של זיעה לא נעימה במקום, אתם לא תרצו להישאר במקום הרבה זמן ותנסו לצאת מהחנות גם אם לא מדדתם את כל הבגדים.
יכול מאוד להיות גם שיש באותה חנות הרבה בגדים יפים שיכולים להתאים לכם אבל אתם לא תרצו להיות במקום עם ריח לא נעים הרבה זמן.
בגלל זה שאתם תיכנסו לחנויות בגדים יש רחיות חזקים מאוד של בשמים יוקרתיים לגבר לכן הרבה חנויות הבינו היום את המשמעות של חוש הריח על החלטות הקנייה שלכם.

תמונה של בשמים יוקרתיים מיוחדים לגברים ואיך לבחור נכון בושם לגבר

תמונה של בושם לגבר מומלץ וחדש

תמונה של בושם לגבר חלופי של בושם אברקרומבי


הריח הוא באמת דבר משפיע, יש הרבה שטוענים אפילו שהריח הוא משפיע גם על חירת בן זוג, הרי איזה אישה תרצה להיות ולהתקרב לגבר שלא עבר במחלקת הבשמים לגבר סופר פראם.
מה הבשמים לגבר מומלצים ? ההמלצה האישית שלי היא בושם לגבר אברקרומבי בזכות הריח המיוחד שלו ובזכות הריח הדומיננטי שלו שמחזיק הרבה מאוד זמן. 
יש את כל הטרנד החדש של בשמים לגבר 2017 ובינהם יש את הבשמים הויתקים שנשארים כבר הרבה מאוד זמן כמו דולצ'ה גבאנה שזה בושם שקיים המון שנים ויש לו ריח מאוד מיוחד.
באתר של דיל קוסמטיקס יש כל המון בשמים לגבר 2017 במחירים מיוחדים שכדאי מאוד לקנות מהם וגם יש להם משלוח בחינם לכל הארץ. 

תמונה של בקבוקי בושם לגבר לפני העיצובים המודרניים

בגלל שהרבה גברים הבינו שבשביל לכבוש אישה צריך להשתמש בבושם לגבר אברקרומבי הבושם הזה הפך להיות מותג השנה בתחום הבישום לשנת 2017 והוא הבושם הנמכר ביותר.
אנחנו עדיין לא סיימנו את שנת וכבר הבושם המוביל מבית מותג האופנה האמריקאי רושם שיאים במכירות ולא רק בזכות הפרסום האגרסיבי אלא באמת בזכות ריח מדהים שקשה מאוד להרבה נשים לעמוד בפניו. 
אז לפני שאתם רצים לחפש בשמים לגבר באתר זאפ לפי המחיר מומלץ קודם כל לבדוק על סוג הבושם, באתר של זאפ כל הבשמים יחכו לכם ותמיד תוכלו להשוות מחירים ואם לא תמצאו מחיר ממש זול פשוט חכו למבצעי החגים של 
סופר פראם כי גם לפעמים יש מחרים ממש שווים.
אם אתם לא רוצים להשוות מחרים של בשמים לגבר באתר זאפ או שאתם לא רוצים לחכות למבצעים והחגיגות של כל הבשמין לגבר בחנויות סופר פראם כדאי לכם גם לחכות לפעם הבאה שתטוסו לחו"ל.
כי ככה אתם עוברים בדיוטי פריי ותאמינו לי שאתם בטוח תקבלו מחיר הרבה יותר טוב ממה שתקבלו ב המשביר לצרכן או ניו פארם  ועל בטוח גם יותר מסופר פראם אבל בכל זאת לפני זה תבדקו באתר של זאפ שתדעו פחות או יותר לאיזה מחיר אתם עומדים בארץ ואם זה כל כך משפיע.

איך תדעו אם הבושם מתאים לכם 

אני אלמד אתכם בקצרה את השיטה הטובה ביותר לדעת איך הבושם יריח עליכם גם בעוד 4 או 5 שעות.
פשוט מאוד קחו ממחטת טישו ותתזיו עליה כמה שפריצים של הבושם שאותו אתם רוצים לקנות, לפני זה יש לרחוץ את הידיים טוב טוב אבל לא בסבון עם ריח חזק אלא עם הרבה מאוד מים. 
אחרי שהידיים שלכם נקיות קחו ממחטת טישו ותתזיו עליה כמה שפריצים של בושם לגבר אותו אתם רוצים לקנות, אחרי זה פשוט בתוך היד תאחזו את הטישו באגרוף שלכם ל 5 דקות תחזיקו אותו (האמת שגם דקה אחת תספיק אבל למען הסר ספקות) אחרי זה פשוט פתחו את היד תריחו אותה, זה הריח שיהיה עליכם עם הבושם הזה אחרי 4 שעות ויותר.


לסיכום 

לריח יש השפעה רבה על החיים שלכם, אם אתם בדיאטה ריח של אוכל יכול להרוס לכם אותה ואם אתם בדייט עם אישה או שאת בדייט עם גבר זה גם יכול לקבוע אם תתאהבו ותמשיכו לפגישה שניה או שאישה שיש לה ריח מסריל או שאת לא תרצי לצאת עם גבר שהתיז על עצמו בושם מסריח שמשלב מגעיל עם ריח הזעיה.
מה לעשות הלחות הישראלית לא פוסחת אל אפאחד מאיתנו בגלל כדאי לבחור נכון את הבושם שלכם.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בשמים לגברים שנשים אוהבות

איך להפוך את הקסם למושלם